ha !! nak wat ap tuu ??

ingat anis je ker ade monyet2 ny ?? huhu~

syafiq & ??????

MUHAMAD NURSYAFIQ BIN MOHAMMAD NASIR

hai semue !!! selamat datang kedunia blogger saye !!

heyy semua ! jangan lupe follow syafiq . 6ti syafiq follow balek ohkay :)
dengan nama allah maha pemurah lagi maha mengasihani

Sunday, January 23, 2011

oh my godd !!


glitter-graphics.com
oh my godd !!
kawan2 aq dah nak pinda ??? aduhh,,,nape ni !! jangan la tinggalkan aq !!!..tapi,,,,,x boleh laaa !!!! aq tak boleh halang diorang !!!
mubin,,along,,haziq,wana !!! diorang sume nak pg sbp,,,..nazurah nak pg mrsm,,adiba,,tikah n fadli nak pg skolah rk negeri !! untung diorang lah kan !!!! untung2 !! tapi,,aq tak boleh halang diorang ! nak pg,,pg lah !!

Saturday, January 1, 2011

epy new yearZ !!


 ☆ ☆ ░░ HAPPY NEW YEAR !! ░░░ ☆☆
    ☆☆♥░▓▓▓▓▓░░░░▓▓▓▓▓░░░▓▓░░░░▓▓♫░░☆ ☆
     ☆░░░♫░░▓▓░░▓░░░░░▓░▓▓▓░░░▓▓▓░♥☆☆ 
 ☆☆░░♥░░░▓▓░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░▓░♫☆☆ 

  ☆☆░♫░░▓▓░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░▓░♫░☆☆


  ☆☆░░░▓▓░░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░▓░♥░☆☆


 ☆☆░♥▓▓░░░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░▓░♫░ ☆
♫░▓▓▓▓▓▓░░░▓▓▓▓▓░░░▓▓▓░░░▓▓

~ *_* ~
huhu !! ari ni taun baru daa bagi tahun 2011,,ta sangke la rasenye..lagi sehari jer skola da nak mule..tadi da anta adek aq kat asama dye..dye pon sedeh nak tinggalkan keluarge ,,dye pon da bergelinag da air mate dye tadi,,tapi mybe dye tahan je kot..dye mmg,,jiwang cket..haha,apela dye tenga buat sekarang ni kat asama dye uh..ermm,arini jugak,,akak aq ade balik..smalam dye pg sambut taun baru kat ipoh..dye balik la paret tross..ermm,,aq pon sekarang ni dalam proses nak tunggu keputusan dari skola teknik brash ipoh..aq ade mohon ctu,,tapi ta taw la dapat ke tak..aq harap dapat la..skola ctu aq bole skola,,tapi masalah asama laa..ermm,,cakap tentang asama,,besok sepatotnye aq da bole masok asama dah..tapi,,buat taon ni,,aq ta mohon laa..aq pon ta taw nape laa.haha~ bia laa..ermm,,,kalau bole aq ta nak daa skola kat cni,,aq pon ta taw nape..haha..kalau ta dapat skola teknik kat ipoh,,aq mohon teknik grik jela kot..kot jela..haha,,~
ermm,,yang pnting skarang ni,,slamat tahon baru tok sume ! huhu.kejap je kan mase berlalu..pejam celik,,da 2011...usia pon smakin meningkat,,ermm,,dunia skarang ni da smakin laju da mase dye..so,,janganla kite buang mase ek !!


~ *_* ~