ha !! nak wat ap tuu ??

ingat anis je ker ade monyet2 ny ?? huhu~

syafiq & ??????

MUHAMAD NURSYAFIQ BIN MOHAMMAD NASIR

hai semue !!! selamat datang kedunia blogger saye !!

heyy semua ! jangan lupe follow syafiq . 6ti syafiq follow balek ohkay :)
dengan nama allah maha pemurah lagi maha mengasihani

Friday, February 4, 2011

sambot bufday adek di TELOK BATIK~


huh ~ kol 8 pagi aq da bangon ! hahah..ta habes nak tidoo lagii ! da kene bangon ! taw tak nape aq kene bangon awal ?? haha,,sebab,,arini satu famili nak p sambot ari jadi adek aq,, MUHAMAD NURSYAQEL kat teluk batik ! nggee ~ tapi,,sebelom tuu,,,akak angah sume masak2 dulu ! tak kan la nak pi sane ta makan ape2 kot ! ermm,,lpas tuu,,aq on9 la kejap ! haha..ade peluang,walaupopn sedikit ! huhu...lpas tuu !ade perkara yg menyakitkan aty aq nak taw tak ! suar adek aq hilang ! suar yg die belik kat cameron ritu ! yg lain sume pakse2 aq soh cari suar tuu sebab dulu aq ade penah pakai kejap ! tapi,aq ta pakai pon ! da lame da pon ! mane la aq ingat aq letak kat mane ! shit ! bengang tol la aq ! huh ~ saba jela !aq bengang ,,aq tutup fb da teros kuar ruma ! bengang gile aq ! heee ~ rase mcm nak cekik2 je diorg sume tu ! hish ! aq dok je kat luar uma smpai la diorg nak pg daa !! naseb baik la aq da siap sume bju yg nak dibawak !!! ngee ~ lpas tu,,sume barang da siap masok dalam kereta ! kitorg pon berolak ! cadangnye nak pi uma mak cik dulu ! tapi,,akak tepon lpas tuu cakap,,mak cin ta jadi pegi ! hermm,,oke ! lpas tu ! teroskan jela perjalanan ke telok batik ! dalam pejalanan nak pg tuu,,aq diam je ! bengang aq terase lagi taw ! heee ~ sampai jer sane ,, akak tak sampai lagi ! tepon2,,rupenye die ade kat sitiawan sebab dye nak pg beli kek adek ! haa !!!
da lame tunggu die ! pg la jalan2 jap tengok2 barang ! tapi,,ta der ape yg nak dibeli pon ! haha..lpas tuu ! akak pon smpai ! kitorg pon angkat barang pg ke tepi laut ! punye la ramai org datang ! ya allah,,tuhan jela yg tahu ! ramainye ya amt ! runsing kepale otak aq !lpas tuu ! kitorg ta kire ape ! kitorg teros je makan ! lapa sangat da tawuk ! hahahahah,....lpas makan ! kitorg tangkap2 gmba ! smbil makan ! adek pon potong kek dye !!! tersambot la aru jadi dye tuu ! hahah...walaupon da terlepas tarikh nye ! hihi..lpas tu ape lagi ! adek teros pg mandi laut ! aq kan,,tak taw la nape tetibe je ta der mood nak mandi laut ! kalau tak ! aq la yang ta sab2 nak mandi ! mybe sebab mood aq ta baik kot kan ?
hihi.bia laa ! lainkali bole mndi lagi !lpas tuu ! akak ajak aq main banana tu ! tapi aq tak nak ! tapi,dye pakse jugak aq naik ! tak nak aq !  MALASS !  lpas tuu ! aq ngan mak pg la sembahyg zohor ! lau tak arini pg smayang jumaat ! tapi,da pg sini ! nak semayang jumaat apenye ! hihi..lpas tu plak !!! kak yg,,adek n angah pg  tuka baju ! terpakse la diorg berator ! panjang gile kene berator !!! raye cine ! biasalerr ! haha..padan muke ! nasib baik la aq tak mandi !!! sori cket aq nak beratur2 !!lpas tuu !! da siap tuka baju !!!  sume da nak balik daa ! angkat laa barang sume masok kerete !!! tapi,,sebelum tuu ,,,, nak singgah kat tesco yg baru bukak yg kat manjung tuu ! saje2 nak pg jalan2 !!! aq pon tuka baju jer kat tandas tesco tuu ! haha..da jalan2 !!! kitorg pon balik !!! dan smpai uma ngan selamat ! huhu..lpas smpai je uma ! aq teros smayang asar dan on9 ! huhuu..
k lah ! tu jela ! nanti syapik upload gmba pg telok batik ni eh ! kite tengok same2 !
ni la kek ari jadi adek aq !
sedapp !







babai !

No comments:

Post a Comment